14/6

God morgon på er!

Jag vet inte alls vilka som har hittat hit, så ni får gärna göra er till känna:-D

I dag så vakna jag som vanligt med fruktansvärt ont i ryggen och höfterna efter att ha sovit i denna hemska säng *hata*. Men i dag så sa "min" underbara sjuksyster att dom skulle fixa en ytterligare madrass i min säng så att den blir lite mjukare.

  

Läkarna har varit inne på den vanliga ronden. Där berättade dom att vi ska göra ett nytt UL i dag och se hur moderkakan ser ut och hur flödet ser ut i navelsträngen. För läkarna såg i förrgår att inte h*n han hade växt så mycket som h*n borde. Sen så ska jag idag få komma upp i rullstol och ut i friska luften (har tjatat på läkarna att jag måste få komma ut).

I efter middag så ska W och N + min man komma hit och hälsa på:-D Så underbart det ska bli. De skulle ta med sig min kudde och egna täcke. Jag fryser så mycket med bara lakan och den äckliga sjukhus filten. Sen så skulle dom ta med någon rolig överraskning *undrar vad det kan vara*. Dom skulle ta med kameran också så att jag kan fota "mitt" fina rum så ni kan få e hur jag bor just nu. Jag bor i en 2-sal men sjuksyrrorna har lovat att till helgen så ska jag få ett enkel rum *längtar*. För kvinnan jag delar rum med håller jag på att bli galen på. Hon ska prata hela tiden och lägga sig i allt hon inte har med att göra. När jag kräks t.ex. så kommer hon springande med kräkpåsar och jag tycker verkligen inte om någon som är i närheten av mig när jag kräks och det gör jag minst 10 gånger per dag. Och när jag har rond så ska hon komma och kommentera vad dom sa *vad fan har hon med det att göra*

Nej nu ska jag in på UL. Skriver mer senare.

Kram Fina


Kommentarer
Postat av: Marie

Publicerar alla kommentarer varje dag. Nu vet du!

2009-05-14 @ 15:04:46
URL: http://lillmian.blogg.se/
Postat av: Marie

Känner verkligen att jag måste lägga in en kommemtar.. jag som har gnällt över det ena efter det andra under mina graviditeter. Har läst dina blogg inlägg nu, hoppas allt blir bra och går bra! Man ska nog inte göra som mig och gnälla över det minsta lilla, finns dom som har det värre.. kram!

2009-05-14 @ 15:46:55
URL: http://lillmian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0