uppdatering!

Var alltså på UL på förmiddagen, det såg jätte bra ut med lill* skrutt. Det var bra flöde i navelsträngen, men läkarna såg att moderkakan hade lossnat lite tillL. Lilla du som är där inne ta det lugnt med mammas kropp!

När jag låg där på "UL-bordet" så sa läkaren att han såg vad det var för kön och om jag ville veta. Jag bara skrek NEEEEEJ jag vill absolut inte vet! Tycker att könet har inget med barnet att göra - och sen vill vi ha det som en överraskning.


Min man och barn åkte nu för 20 min sedan. Så nu ligger jag här med min EGNA kudde och på mitt sköna täcke. Vi hade det jätte mysigt! Läkarna hade ju lovat mig att få komma upp i rullstol i dag och komma ut. Så när dom kom så tog dom med mig i rullstolen och vi tog en promenad runt sjukhuset.  Innan vi gick tillbak till avdelningen så gick vi en snabbis förbi bilen. I bilen satt mina andra 2 bäbisar. Oj, vad jag har saknat dom! Fick en massa pussar och så fick jag ha en mysig Tingan i famnen.


Nej, nu ska jag börja göra mig klar för sängen och se på lite tv. Förresten är det någon som kan tipsa om lite bra filmer!? Jag måste ju ha något att fördriva dagarna med.

Ha det jätte bra i kväll


p.s Det var "sex and the city" boxen som var överraskningen + att min man har nu varit och betalt för våran fina nya syskon vagn d.s


Kommentarer
Postat av: Marie

Överaskningar är det bästa som finns, speciellt om dom kommer från ens familj :)

2009-05-15 @ 06:30:09
URL: http://lillmian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0